Olin reissussa Skotlannissa, Edinburghissa ollakseni täsmällinen. Hotellimme läheisyydessä olikin valitettavasti askartelukauppa, ja huonostihan siinä sitten kävi. JA ihan oikeasti… Emme valinneet hotellia tuon kaupan takia, ja vasta kolmantena päivänä minulle selvisi kaupan olemassaolo..
Leimasimia tarttui mukaan..


Papereita ja koristeita...


Joku linssilude taas päässyt mukaan..





Aiemmin olinkin taas tilaillut muutamia leimasimia, taisi olla Hobby shopperista

Ja toiset taisi olla sitten Paperikeijusta


Uusia Doodleja ![]()

Eikä tässä vielä kaikki... Joku tilasi kukkia Wild orchid craftista ( tuli muuten alta viikossa)



Ja taas joku on sinne kuvaan eksynyt ![]()

( Eikä tässäkään kyllä ole kaikki tämän vuoden ostokset, tulossa vielä postaukset Mulberry craftsin tilauksesta sekä seikkailustani Turun Presentoon; joka on kaltaiselleni shoppailu-addiktille erittäin vaarallinen paikka)
Kommentit